Het is uitermate vervelend als u onze dienstverlening als onvoldoende heeft ervaren en hier een klacht over heeft. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken uw klacht schriftelijk aan ons door te geven. Dit kan per e-mail ([email protected]), SMS, Whatsapp of via de reguliere post. Onze klantcontact medewerkers zullen de klacht zorgvuldig bekijken en proberen het naar uw en onze tevredenheid op te lossen.
Telefonisch contact
Tel: 06-53489555 (Whatsapp Service)
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden en behandelen. Mocht er onverhoopt meer tijd nodig zijn, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Indien dit niet tot een oplossing leidt, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling bij WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om een klacht te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Wanneer de klacht ergens anders nog niet in behandeling is, dan kunt u indien gewenst, de klacht deponeren via het platform van de EU.
Neem bij een defect onderdeel contact met ons op. Geef duidelijk de gebreken aan. Verduidelijk uw verhaal door middel van foto's en/of video's. Wij zullen kijken hoe we het beste kunnen helpen.
Ook kunt u de producten naar ons retour sturen met een bijgeleverde omschrijving en vermelding van het bestelkenmerk of ordernummer of indien mogelijk de oorspronkelijke factuur. Indien de retour gestuurde producten niet onder de garantie vallen kan het zijn dat er kosten in rekening worden gebracht om deze weer naar u terug te sturen. Om dit te voorkomen raden wij u aan eerst contact met ons op te nemen alvorens het retour te sturen.
Topledverlichting
Polkampen 10
3751JC Bunschoten-Spakenburg
© 2024 www.topledverlichting.nl - Powered by Shoppagina.nl